Jdi na obsah Jdi na menu

Online výuka čt 18. 3. a plán výuky na týden 22. 3. - 26. 3.

 

Všechny děti v obou skupinách moc chválím za práci v uplynulém týdnu ve všech hodinách ČJ i Ma online. Výborně spolupracovaly, dávaly pozor, plnily úkoly. Také opět moc děkuji Vám rodičům, že výuku dětí „jistíte“. Díky tomu, si troufám říct“, nám to společně funguje. Mám radost, že zatím zvládáme učivo, které máme mít v tomto období probrané. Připomínám, že učivo prvouky je obsaženo v hodinách ČJ při čtení a práci s textem. Oproti listopadu vidím u dětí obrovský pokrok v práci během online výuky.

POZOR! V pondělí až čtvrtek si opět promění čas skupina 1 a 2. – Uvidíte v kalendáři.

ČJ

  • Všechny děti moc chválím za to, jak si připravily čtení básničky Polámal se mraveneček. Většina dětí četla opravdu plynule a s přednesem.
  • Psali jsme nové písmenko z v písance na str. 28
  • Děti samy potichu přečetly další řady slov a hledaly „vetřelce“- slovo, které do řady nepatří. Opět tématem byli živočichové.
  • Se skupinou 1 jsme ještě četli PL o babočce a snažili jsme se v textu vyhledávat informace.

D. úkol na pondělí 22. 3.

  • Přečíst ukázku z Knihy Ferdy Mravence v učebnici na str. 40 – Jak se ochočí . . . ., vypracovat úkoly na této straně. Prosím, při nácviku čtení ohlídejte, aby děti krátká slova nebo ta, co někteří již zvládnou,  děti četly dohromady, ale slova, která jsou náročnější, děti nejprve vyhláskovaly. V tomto období je to hodně individuální. Jenom jde o to, aby si děti předem písmena nešeptaly nebo si nevymýšlely nebo je nekomolily. Raději slovo, které dělá potíže, nejprve vyhláskovat. – Stránku mi neposílejte, zkontrolujeme si ji v pondělí.
  • Dopsat slova v písance na str. 29 – každé 2krát – Stránku mi neposílejte.
  • Dobrovolný úkol: Děti přinesou ostatním ukázat knihu, kterou četly o prázdninách nebo čtou nyní. Jednou větou řeknou o čem je.

Ma

  • Procvičení sčítání a odčítání do 20 probraných typů příkladů – matematické řetězy, Pamětné počítání – Děti psaly jen výsledky.
  • Řešili jsme slovní úlohu s tématem nakupování, s rozšiřujícími otázkami pro děti, které pracují rychleji a zvládnou i náročnější úlohy.
  • Vypracovali jsme společně cv. 1 na straně 34, samostatně děti počítaly cv. 2 , barevné příklady slouží k ústnímu procvičování. Děti by měly tedy mít vypracována cv. 1, 2, na této straně. – TUTO  STRANU  MI  PROSÍM,  POŠLETE  PROSTŘEDNICTVÍM TEAMS, abych mohla zkontrolovat, jak se dětem počítání podařilo.

Plán výuky na týden 22. 3. – 26. 3.

ČJ

V pondělíD. ú. – Jak se ochočí . . ., kniha, kterou děti čtou nebo četly.

 písanka budeme psát písmeno ž a slova.

  • Další dny začneme téma „ U nás dětí“. V učebnici přečteme asi strany 41, 42
  • Během hodin ČJ budeme číst texty o jaru a domácích zvířatech, budeme pracovat s informacemi. – Učivo prvouky.
  • Psaní – opis a přepis vět na straně 30, přepis vět na straně 31.

Děti dopíší tento týden 1. díl písanky. Připravím pro ně 2. díl a nějaké PL. Napíši, kdy si je budete moci vyzvednout ve škole. – asi ke konci týdne.

Ma

V pondělí - Budeme procvičovat všechny probrané typy sčítání a odčítání do 20 – v učebnici str. 35, počítání s penězi

  • Další dny – vysvětlíme si odčítání typu 15 – 3 a budeme procvičovat všechny probrané typy sčítání a odčítání do 20 – různými způsoby, řešení slovních úloh, v učebnici asi strany 36, 37
  • https://skolakov.eu/matematika-1-trida/scitani-a-odcitani-do-20 - zde můžou děti procvičovat i doma, je zde opravdu spousta typů k procvičování.

Prvouka – Jaro, domácí zvířata – témata budeme probírat v hodinách ČJ