Online výuka čtvrtek 25. 3. plán výuky do středy 31. 3.
Online výuka čtvrtek 25. 3. a plán výuky do středy 31. 3.
ČJ a prvouka
- Pověděli jsme si opět něco o jaru.
- Povídali jsme si o jarních květinách, v učebnici prvouky na str. 50, 51 Cílem hodiny bylo, aby si žáci všímali barevných a tvarových odlišností květů, stonků i listů, jejich různé četnosti u rostlin a seznámili se s názvy alespoň některých jarních rostlin.
- Jaká je stavba těla rostlin.
- Co rostliny potřebují k životu.
D. ú. dobrovolný - na procházce do přírody si všímat, jaké rostliny kvetou, vyhledat jméno, zapsat si jej, namalovat obrázek.
D. ú. z písanky – Přepsat věty z tiskacího písma do psacího na str. 31 – Prosím, pošlete mi úkol prostřednictvím Teams do pátku večer.
Na pondělí - čtení s úkoly: Sísa Kyselá v učebnici na str. 42.
Děti by měly každý den číst nahlas správnou technikou alespoň 15 minut.
Ma
- Počítali jsme pamětné řetězy, úlohy typu“ Myslím si číslo“, procvičovali jsme dočítání do 20.
- Vypracovali jsme úlohy na str. 38, stránku 39 si mohou děti překreslovat doma dle chutě.
Plán učiva do středy 31. 3.
Příprava na pondělí
ČJ a prvouka: d. ú. čtení- Sísa Kyselá – učebnice ČJ
písanka str. 1 – písmeno c
jarní květiny a stavba rostlin
Ma : procvičování probraných typů příkladů také na PL 1 a PL 2,
které mají děti ve složce, kterou jste jim vyzvedli ve škole.
Úterý, středa
ČJ a prvouka: čtení téma Velikonoce, PL – Králičí maminka, PL – Vlaštovka písanka str. 2 a 3 – písmena č, C – slova, přepis, opis
Ma – vysvětlení pojmu „ o něco více“- řešení úloh v učebnici str. 40, 41.
- Děkuji, že jste dětem vyzvedli ve škole písanku, sešit na Ma i pracovní listy. Děti s těmito materiály budou pracovat v hodinách nebo je budou dostávat za d.ú. podle mého zadání. Prosím, nevypracovávejte s dětmi listy napřed. Děkuji za spolupráci. V. Smetanová