Jdi na obsah Jdi na menu

Online výuka čtvrtek 4. 3.

4. 3. 2021

Co jsme dělali

ČJ

  • Četli jsme text SOVA, vypracovali jsme úkoly k textu.
  • V 1. skupině bylo několik pilných žaček, které si doma připravily, napsaly a pěkně přečetly ostatním jiné zajímavosti o sovách, texty doplnily hezkými obrázky. Moc jsem je za dobrovolné úkoly chválila.
  • Zopakovali jsme si na tabulku některá probraná psací písmena.
  • V písance jsme napsali 3 řádky písmenka V na str. 24. Hodně mile mě překvapilo, že dětem nové písmenko hezky šlo.
  • Přečetli jsme v učebnici text o chameleonovi na str. 37, o tomto zajímavém živočichovi jsme si popovídali.

Ma

  • Procvičovali jsme rozklady dvouciferných čísel na desítky a jednotky,

         orientaci na číselné ose

  • 2. a 3. skupinka dodělala str. 30 v učebnici
  • Řešili jsme slovní úlohy.
  • Procvičovali jsme sčítání a odčítání více čísel do 10.

D. ú. na jarní prázdniny na pondělí 15. 3.

Děti dopíší stranu 24 v písance a vypracují celou stranu 25 v písance. Slova na str. 25, která zde jsou, napíší ve správném pořadí tak, aby vznikla smysluplná věta – psacím písmem. Přečtou a vypracují PL „ O veverce – ZÁHADA“, který by měly mít děti u sebe.            

Text pro žáky, kteří už mají hotový PL - „ O veverce – ZÁHADA“ a pro ty, co chtějí udělat přes prázdniny oboje je určen PL - VEVERKA OBECNÁ. Tyto PL najdete v Teams v Týmu 1. A  záložce soubory ve složce ČJ.

Všechny děti by si měly o prázdninách číst nějakou pěknou knížku, která je bude bavit. Každý den 15min číst pod dozorem správným postupem nahlas, aby techniku čtení děti stále zdokonalovaly.

Děti mají u sebe také PL na procvičování matematiky, bude přínosné, když jej vypracují.

Vypracované úkoly dětí mi zatím, prosím, neposílejte. Během příštího týdne Vám pošlu přesný způsob, kterým mi budete některé vypracované úkoly posílat, aby to bylo jednotnou formou. Děkuji za pochopení a spolupráci.     V. S.