Online výuka středa 17. 3.
0nline výuka středa 17. 3. – 1. a 2. skupina
- Velmi děkuji rodičům za poslání d. ú. – přepis vět. Téměř všem se již zdařilo odeslat úkol vložený do Šablony. Mohla jsem tak práci rovnou opravit. Opravený úkol jsem Vám již odeslala zpět.
Co jsme dnes dělali
ČJ
- Psali jsme nové písmenko ř a slova. Děti by měly mít hotovou celou stranu 27.
- Četli jsme řady slov a hledali k nim slova významem nadřazená – využili jsme k tomu znalosti o zvířatech, o kterých jsme si četli v minulých hodinách.
- V dalších řadách slov jsme hledali „ vetřelce“- slovo, které do řady nepatřilo. Děti slova psaly psace na tabulku.
Děti si hodně informací o zvířatech pamatují. Moc jsem je chválila. Tuto hodinu všichni moc pěkně pracovali.
D. úkol na čtvrtek – Přečíst básničku: Polámal se mraveneček na str. 39. Jelikož je to velmi známá básnička a děti ji možná i umí částečně zpaměti, měly by ji číst plynule a pěkně s přednesem i s klesáním hlasu na konci vět.
Ma
- Procvičovali jsme příklady známých typů –„ řetězy“ a „myslím si číslo“. – Dětem se pěkně dařilo sčítat i odčítat.
- Lopotili jsme se se znázorňováním příkladů v učebnici na str. 33 cv. 1
- Potom jsme vše procvičili https://skolakov.eu/matematika/1-trida/scitani-a-odcitani-do-20/rybarime/priklady1.html to mohou děti i doma, je tam opravdu hodně materiálu k procvičení učiva.
Zítra – pomůcky jako vždy
ČJ – V písance stránka 28 s písmenem z, procvičování psaní písmen a slov se známými písmeny na tabulku, čtení d. úkolu a sdíleného PL, plnění úkolů k textu.
Ma – Procvičování příkladů typu 14 + 2, slovní úloha, str. 34 v učebnici