Jdi na obsah Jdi na menu

Online výuka úterý 23. 3.

23. 3. 2021

Online vyučování úterý 23. 3.

ČJ a prvouka

  • Děti odpovídaly na otázky k d. úkolu v písance, slova psaly psacím písmem( v zimě, na jaře, v létě, na podzim) – kontrolovala jsem tak zvládnutí psaní slov. Správné psaní slov se dětem v obou skupinách dařilo.
  • Diktát slov jíva, tulipán, žížala také děti zvládly výborně.
  • Děti tvořily věty k obrázku, který jsme společně sdíleli. O obrázku jsme si povídali. Obrázek měl jarní tematiku. Vedla jsem děti k tomu, aby ve svých větách používaly výstižná slova. Některé děti mají bohatou slovní zásobu.
  • Četli jsme text s tématem jaro, při čtení jsem kontrolovala otázkami, jak textu děti rozumí.

Děti by si měly z této hodiny zapamatovat: kdy jaro začíná, jména jarních měsíců, hlavní znaky jara v přírodě. V povídání a čtení o jaru budeme  v některých hodinách pokračovat.

D. úkol na středu : Do cvičného sešitu děti napíší 5 vět o jaru. Mohou použít to, co jsme si dnes říkali. Věty napíší tiskacím písmem. Tento úkol mi neposílejte. Věty si přečteme na začátku hodiny zítra.

Ma

  • Trénovali jsme sčítání a odčítání probraných typů příkladů – typ práce : autobus, řetězy. Někteří žáci již počítají velmi rychle i správně.
  • V učebnici jsme dořešili cv. 4 na straně 35 – počítání s penězi.
  • Vyřešili jsme slovní úlohy na straně 36. Potěšilo mě, že většina dětí již dokázala slovní úlohy řešit hodně samostatně.
  • Hledání rozdílů ke konci hodiny na obrázku na str. 36 se dětem pěkně dařilo.

Zítra – ve středu

ČJ a prvouka–Přečteme si domácí úkol, věty o jaru, děti přepíší do psacího písma známá slova, která jim připravím.

Budeme číst z učebnice str. 41 a pracovat s textem.

Ma – Budeme řešit znázorňování a počítání odčítání typu příkladů 17 – 5 v uč. na str. 37, 38